ورود به سامانه

آخرین اخبار سایت
ذربین اس ام اس
  راهنمای مشاغل

راهنمای استفاده از سامانه ارسال پیامک برای تمام اقشار و گروه های مختلف اصناف و مشاغل

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.

مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید ۳تا ۳۰برابر حفظ مشتریان قبلی است،

بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود.

در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.

پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است

تکنیک های مشتری مداری برای بالا بردن فروش بیشترکه از سوی زربین اس ام اس توصیه میشود

هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرایند مشتر مداری آغاز شود.

چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث میشود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

فروشگاه ها و

بوتیک

رستوران و

کافی شاپ ها

آموزشگاه های هنری

مراکز علمی آموزش و

دانشگاه و مدارس

فرهنگسرا و

کتابخانه ها

نشریات و

روزنامه

 

مجموعه های ورزشی و

تفریحی

پزشکان بیمارستان و

آزمایشگاهها

آژانس های مسافرتی و

مراکز توریستی

دفاتر بیمه و

مراکز خدمات درمانی

هتلها و مراکز اقامتی

آژانسهای املاک

کارخانه جات و

مرکز صنعتی

روابط عمومی و

مراکز ارتباط عمومی

مساجد و

هیآت های مذهبی

شرکت های خصوصی و

موسسات

دیگر موارد..............

 
 

توجه : شرایط و فراگرد فسخ معامله و بازگشت هزینه : به موجب مواد 37 و38 قانون تجارت الکترونیک تمام مشتریان تا 7 روز بعد از خرید میتوانند (به هر دلیلی) درخواست فسخ قرارداد داده و کل هزینه پرداختی خود را دریافت نمایند »

(لطفا جهت مشاهده متن قانون تجارت الکترونیکی کلیک کنید)